ONLINE BESTELLEN
Technologie en klantenservice gaan bij bakker Hoefnagels hand in hand. Met dit beknopt bericht willen we dat een beetje toelichten. Ons online bestelformulier is vervangen door de nieuwe webshop. Bij het drukken op de knop ‘bestelling plaatsen‘, ontvangt u altijd een email (inclusief nummer van uw bestelling) ter bevestiging van uw bestelling met een samenvatting.
Kijk ook zeker uw spamfolder na als u deze bevestigingsmail niet onmiddelijk ziet verschijnen in uw mailbox.
Ook onze administratie ontvangt uw bestelling digitaal en stuurt deze door naar de bakkerij. Heeft u bijkomende vragen/bemerkingen bij en tijdens uw bestelling? Geen probleem, wij garanderen een antwoord binnen de 24 uur. Bakker Hoefnagels gebruikt technologie om u als klant een fijne online dienstverlening te bieden. Maar achter de schermen gaat een heel team schuil dat zich elke dag inzet om alle online bestellingen klaar te maken.
Blijf bakkerhoefnagels.be en onze sociale media kanalen volgen voor updates.